Polecam :)

Witam wszystkich :)

Dzisiaj nie będę pisać opowiadania ani nic z tym podobnego. Chodzi mi o rzecz, a dokładnie o koszulkę. Niedawno zamówiłam ją sobie, chciałam sobie zrobić fajny prezent na urodziny. Myślałam, że dojdzie o wiele później, a dzisiaj ją dostałam. Naprawdę się nie spodziewałam, myślałam, że nie będzie taka jak na zdjęciu. Myliłam się, jest dokładnie taka sama, strasznie mi się podoba. Leży idealnie, mimo że to jest rozmiar M. Ja noszę rozmiar XS/S, dlatego się bałam, gdy ją zamawiałam. Od razu po przyjściu z pracy, czekała na mnie paczka. Od razu zabrałam się do otwierania jej i byłam naprawdę mile zaskoczona.


Wszystko poszło idealnie, wpłaciłam pieniądze i zaraz bluzka była zamówiona. Kontakt z Yumiko by tak samo idealny, odpowiadała zawsze na moje pytania, także nie ma co się bać, zamawiać u niej rzeczy. Na pewno to nie jest moje ostatnie u niej zamówienie. Jeśli wam się spodobała bluzka, zapraszam :)

Strona Yumiko ;)

Komentarze

Popularne posty

Popularne posty